رواية عندما التقينا بالقدر من الفصل الاول للاخير بقلم حنين محمد



رواية عندما التقينا بالقدر من الفصل الاول للاخير بقلم حنين محمد

في القصر?️

نهال يا ربي اعمل ايه أعمل ايه اه عندي فكره

منه أنتِ خالتيني اجي علي مله وشي ليه كدا عايزه إيه

نهال بصي انتِ هتعملي زي ما هقولك كدا تمام

منه إللي هو ايه 

نهال هفهمك

في جناح عزت?

سعاد عزت مش استعجلت شوايه علي جواز نور من معاذ

 .عزت يا حبيبتي ولا استعجال ولا حاجه هما أصلا كدا أو كدا بيحبوا بعض 

سعاد عارفه بس اي بنت بتحب فتره خطوبه و بعدها جواز و الكلام ده 

عزت مش انا اللي قررت معاذ و  نور هما اللي طالبين كدا

سعاد أمم

عزت يلا تعالي ننزل نشوف الأكل جهز ولا لسه

في جناح  كمال ❤️?

كمال بيصحا بيلاقي بتول نايمه علي صدره بيحسس علي شعرها وبياخدها في حضنه و بتول بتصحا

بتول صباح الخير يا حبيبي

كمال لا صباح الخير ايه بقي صباحيه مباركه يا عروسه ☺️ اعتقد عرفتي يعني ايه صباحيه مباركه

بتول بكسوف امم و بتاخد الورب و بتدخل الحمام علشان تاخد دش 

بعد وقت ⏱️

بتول بتطلع وهي لبسه جالبيه و شعرها مبلول و علشان تنزل تحت

كمال بيحنضها من ظهرها

=مش عارف يا بتول واحده طفله زيك ازاي تدخل قلبي كدا انا بحبك أوي يا بتول

بتول  بحب بتلف و بتحضنه 

=و انا بحبك يا كمال

كمال تعالي يلا اسرح لك

بتول مش هتعرف

كمال عيب عليكي و بيسرح لها شعرها 

بتول بتلبس الطرحه شكرا 

كمال العفو يا قلبي

بتول يلا 

كمال يلا ننزل

كمال و بتول بينزلوا وهما ماسكين أيد بعض

سعاد تعالي يا حبيبتي اقعدي هنا

بتول حاضر 

نور مالك احلوتي ليه كدا

كمال الجواز بيحلي ولا إيه يا بتول 

بتول بتخبطه  في رجله 

=يا نور يا حبيبتي أنتِ أحلي

نهال فهمت كل حاجه يا نهار اسود

الكل بياكل و ييخلصوا أكل

كمال و بتول قاعدين جنب بعض علي الكنبه و عزت قاعد 

جنات لو سمحت يا عزت بيه لو ينفع اجيب بنتي ريتاج تشتغل هنا معايا

عزت اه طبعاً مفيش مشكله

جنات شكرا جدا يا وجايه تبوس أيده

بتول لا لا يا جنات  ما ينفعش كدا

عزت بتول بتتكلم صح يلا يا جنات علي شغلك 

= كل مده و مده غلوتك بتزيد يا بتول بفرح اني جوزت أبني ل واحده زيك

كمال انا رايح الشركه يا بابا عايزه حاجه 

عزت لا يا بني خدني معاك

كمال تعال بيروح يبوس راس نهال 

نهال بحب تيجي ب السلامه يا حبيبي

كمال بيبوس رأس بتول بيقول في ودنها ب همس هتوحشني ليله امبارح

بتول بتبرق يلا يا كمال هتتاخر  يلا يا عمي خد ابنك

عزت عملت للبنت ايه يلا يا كمال

سعاد بضحك يا عم سبهم عصافير الحب

نهال بتطلع فوق بغضب لا كدا بقي كتير و بيجي ليها تلفون

=الو يا زفته عايزه ايه

سميه دلوقتي بقيت زفته طب احب أقولك اني عايزه بنتي و انهارده لو معرفتيش تقنعي كمال أنه يطلق بتول هاجي و افضحك علشان انا جايبه ليها عريس أغني من كمال ده 

نهال  أنتِ يا حيوا*نيه بتهدديني 

سميه انا قولت اللي عندي يومين و لو محصل حاجه من اللي قولتلك عليها ديه اعتبري نفسك مفضوحه

في الشركه ?

كمال ياسر روحت ل هايدي

ياسر لا و مش هروح 

كمال ليه إن شاء الله عزت بيخبط و بيدخل 

=انا عرفت اللي حصل يا ياسر عمك الكبير بيقولك يلا روح للبنت و رجعها هنا البنت شغلها حلو اوي 

ياسر خلاص يا عم هروح حاضر يا رب ارحمني و بيخرج بيوصل عند بيت هايدي 

هايدي بتفتح و بتوسع عنيها لما بتشوف ياسر 

=اتفضل اتفضل

ياسر لا انا جاي اقولك كلمتين يا هايدي يلا تعالي ارجعي معانا الشغل وانا يا ستي مش هزعق ليكي تاني

هايدي لا يا ياسر شكرا انا خلاص مش عايزه اشتغل

ياسر انا آسف يا هايدي عايزه حاجه تاني 

هايدي بفرحه لا من بكره إن شاءالله هنزل الشغل

ياسر اوك و بياخد العربيه و بيمشي

في القصر ?

بتول بتنزل المطبخ و بتسمع جنات وهي بتقول ل ريتاج الف مبروك يا بنتي

بتول بفرحه الف مبروك علي ايه يا جنات

ريتاج هتجوز يا ابله بتول 

بتول ايه ده ألف مبروك يا حبيبتي و تاني مره متقوليش ابله انا اسمي بتول عادي

ريتاج مش هعرف أقولها حاف كدا 

بتول لا هتعرفي جبتي فستان الفرح صحيح

ريتاج بزعل لا انا اشتغلت مع ماما هنا علشان الفلوس هجيب بيها الفستان

جنات عيب يا ريتاج كدا

بتول تعالي يا ريتاج معايا

جنات تروح معاكي فين يا بتول 

بتول سيبي موضوع الفستان ده عليا

جنات لا يا ست هانم مش عايزه حاجه 

بتول تؤ تؤ يلا و بتاخد بتول و بتخرج 

=معلش يا مجدي تعال وصلني عند كمال في الشركه

مجدي حاضر

ريتاج طب أنا هاجي معاكي ليه

بتول هروح بس أعمل حاجه و نشوف هنعمل ايه 

بتول بتوصل الشركة 

=خليكي هنا يا ريتاج وأنا مش هطول

ريتاج تمام

كمال بيتكلم مع محمود 

محمود بيلف رأسه نظراته كلها علي بتول و شكلها القمر

كمال بياخد باله و جاي يلف علشان يشوف بيبص علي إيه لقه بتول 

بتول بتدخل الشركه و نظرت كل اللي في الشركه ? علي شكلها القمر 

كمال بغيره شديدة بتاخد بتول من ايديها و بيدخل المكتب

بتول ايه يا كمال أيدي

كمال ايه اللي جابك يا بتول 

بتول بتبوس كمال من خده

=جايه أقولك اني أخرج مع ريتاج بنت جنات علشان أنا عايزه أتحمل تكاليف فستان الفرح بتاعها لان هي خلاص فرحه الاسبوع الجاي

كمال بيمسكها من وسطها أنتِ الطيبه الزياده ديه هتوديكي في داهيه 

بتول تؤ تؤ لا تقلق

كمال كان قريب اوي من بعض

=صحيح خدي انا عملت الفيزه ديه باسمك اسحبي منها الفلوس اللي أنتِ عايزها

بتول بتبوس كمال من خده و وقتها ياسر بيدخل 

بتول بتبعد بسرعه عن كمال 

ياسر احم احم اسف شكلي جيت في وقت غلط  و بيخرج علي طول و قال انا بحبها قال غبي يا ياسر 

كمال يلا يا بتول لحسن مش هقدر بشكلك أمك القمر ده تخرجي من هنا جري و متطوليش في التسوق و لو في حاجه كلميني  و خلي السواق هو اللي يوصلك

بتول حيلك حيلك هو أنا هموت يا عم انا  هروح بسرعه كل ديه تعليمات

كمال  بعد الشر عليكي يا قلب كمال يلا امشي يا قلبي لحسن كدا كتير عليا أتعب

بتول بتمشي و هي مبسوطه

ريتاج يلا تعالي 

بتول بتاخد ريتاج و بتفرجها علي كذا فستان  و ريتاج بتاخد فستان جميل اوي 

بتول اتفضل احنا هناخد ده 

الراجل تمام 

بتول بتخلص و بتروح 

في القصر ?

ريتاج بجد مش عارفه أقولك ايه يا بتول أنتِ بجد طيبه أوي

نهال في إيه

ريتاج بتول جابت لي فستان الفرح انا مبسوطه أوي 

نهال  والله طب يلا روحي علي شغلك يا بت 

ريتاج بتبص لي بتول مستنيه موافقتها 

بتول روحي يا ريتاج و بعد كدا متقوليش لحد علي اي حاجه انا بجبهااك 

نهال والله عايزه تسيطري علي القصر واحد واحد صح و كمان مين اللي قالك انك تتصرفي في فلوس جوزي

بتول بتضيق عينيها مش فلوس جوزك انا جوزي عمل لي فلوس ب أسمي و بتطلع و بتسبها

في الامس?

نهال بتدخل المطبخ يلا جهزي الأكل 

كمال بيوصل و بيفضل يدور علي بتول ب اشتياق

سعاد حمدله علي السلامه يبني

كمال الله يسلمك 

نهال بيغم عليها

كمال بيروح يشلها حد يطلب الدكتوره 

منه بتوصل في ايه يا كمال نهال مالها 

=هي تعابنه بس شوايه شكلها حد بيضغط عليها 

كمل امم ماشي 

عزت ازاي محدش بيعمل لها حاجه اصلا

منه بتوتر لا م هي كانت بتيجي عندي و بتشتكي من معمله بتول ليها بصراحه 

كمال والله بتول صح اه تمام شكرا يا منه اتفضلي

بتول بتنزل  في إيه يا كمال

كمال مفيش هي تعابنه شوايه 

بتول امم 

كمال يلا تعالي 

بتول  يلا 

نهال بتفوق كمال حبيبي انا داغيه دعال شلني 

كمال أيوه  يا حبيبتي تعالي

سعاد لا تعال شلها و قعدها علي الطربيزه علشان تاكل معانا و متتعبش اكتر

بتول بزهق بصوت واطي عقربه والله 

بعد وقت ⏱️

سعاد يلا يا جماعه الأكل جهز

نهال يلا يا جنات يا حبيبتي نجيب الاكل

جنات في سرها ملها عامله الغلبانه ليه كدا 

كمال لا يا نهال متعمليش حاجه إنت تعبانه و غير كدا انا لسه شايلك هفضل أشيل فيكي كل شوايه 

نهال  اه صح يا حبيبي خايف عليا وبتبص لي بتول 

بتول الف  سلامه عليكي يا نهال 

نهال بقرف الله يسلمك انا بعد الأكل ليا كلام معاك تاني يا كمال

و الاكل بيتحط والكل بياكل

في جناج نهال ?

نهال بص يا كمال  انا زهق من بتول علطول حطاني ف دماغها و بتعملني وحش

كمال أيوه عايزه ايه باردو

نهال تطلق بتول 

كمال نعم لا طبعاً طلق مش هطلق وانا لو فعلا بتول بتكلمك وحش هتكلم معاها و بيخرج و بيسبها 

نهال طب يا كمال يا انا يا هي 

كمال جاي يتكلم 

جنات بصوت عالي يا كمال بيه يا عزت بيه الكل بينزل 

كمال في إيه يا جنات.

جنات بص بقي يا كمال بيه انا مش هخبي اكتر من كدا انا ضميري كل يوم مقنبني

كمال في ايه انطقي

بتول براحه يا كمال 

جنات بس يا كمال بيه انا سمعت نهال و هي بيتكلم في الفون و كانت عايزه تخلص من بتول

نهال بصدمه انتِ بتقولي ايه يا بنت***

بتول بس بس يا نهال ايه القزاره ديه

نهال هي بتاعت فلوس هتلاقي انك رشتيها ب الفستان اللي جبتيه ل بنات و مخليها تقول الكلمتين دول

جنات بعياط لا والله أبدا 

كمال بعصبية بس يا نهال اكيد  بتول عمرها ما تعمل كدا وانا عارف انك من زمان مش بتحبي بتول وأفضل اقول خلاص هتعقل هتعقل لكن خلاص انا فاض بيا بقي بصراحه 

نهال بصوت عالي والله يا كمال أنا معملتش حاجه و بتطلع فوق باتلم الشنطه بتاعتها و جايه تمشي

عزت أنتِ غلطتي اوي يا نهال  بي خلاص تعالي يلا اتكلم يا كمال 

نهال انا عمري ما اقعد في بيت حد متهميني فيه

بتول خلاص يا نهال انا مسمحاكي عادي اقعد علشان العائله 

كمال ب لامبالاه عايزه تمشي امشي و بيطلع فوق

سعاد يا نهال يا بنتي خلاص خليكي و نتكلم بكره.

نهال لا طبعاً مش هقعد هنا ثانيه واحده و بتمشي

في جناج كمال ❤️?

بتول ليه يا كمال عملت كدا مكنش ينفع تخليها تمشي دلوقتي  في الوقت ده 

كمال لا علشان تعرف ان لما حد بيجي علي حاجه تخصني اللي هو أنتِ انا مش هتسكت انا عارف بلوي عنها و بقول هتعقل هتعقل لكن لا ديه بتسوق فيها 

بتول بس 

كمال بيحط صوباعه  علي شفايفها ولا بس ولا مش بس بس ايه القمر ده 

بتول بكسوف يا كمال و جايه تمشي

كمال  بيشلها و ....

يتبع 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

في صباح يوم جديد ?️

سعيد ايه يا بنتي اللي جابك هنا أنتِ كويسه يا نهال

نهال بعياط يا بابا كمال رماني بره البيت و مش عارفه أروح فين فضلت طول  اليل بلف في الشوارع و معرفتش اروح فين لحد ما عرفت انك رجعت مصر انهارده الصبح ف جيت ليك علطول 

سعيد تعالي يا حبيبتي أدخلي وأنا هفهم كل حاجه

نهال بقولك كمال رماني بره القصر

سعيد بعصبيه ليه كمال يعمل حاجه زي ديه يا نهال 

نهال اتهموني إني عايزه أق*تل مراته بتول

سعيد لا كدا كتير انا هروح وأعرف ايه إللي بيحصل ده و هندم كل واحد علي الرميه بنت سعيد تمشي في الشوارع و متعرفش تروح فين و حيات امي ل هندم كل واحد فيهم

نهال انا تعبانه أوي يا  بابا و بيغم عليها

سعيد نهال يا نهال 

=الو يا منه تعالى بسرعه نهال اغم عليها

منه حاضر يا عمي هو انت نزلت مصر 

سعيد اه تعالي علي القصر بتاعي

منه حاضر 

بعد وقت ⏱️

منه نهال مالها

سعيد شوفيها

منه ألف مبروك هي حامل

سعيد بصدمه ? حامل

منه بتوتر اه انا لازم امشي

سعيد ماشي

نهال بتفوق إيه يا بابا مالك مصدوم ليه

سعيد إنت حامل

نهال بتمثيل كنت حاسه و قولت لكمال اني حاسه و هو رماني بره

 البيت بردو

سعيد خليكي هنا ده نهارهم اسود انا هروح البس وأشوف الموضوع ده

نهال بصوت واطي و ريني بقي يا بتول هتعملي إيه

في القصر?

 ب الأخص في جناح كمال?❤️

بتول بتصحي بتاخد دش و بتلبس فستان و طرحه وبتقعد علي السرير علشان تصحي كمال و بتحسس علي شعره 

=يلا يا كمال فوق علشان تروح الشركة 

كمال بنوم انت ِ صحيتي أمتي

بتول لسه صاحيه  يلا روح خد دش عقبال ما انزل اشوف الأكل

كمال بيبوس ايديها حاضر و بيدخل ياخد دش

بتول ازيك يا جنات

جنات بخير عايزه حاجه 

بتول اه هو مفيش حد في البيت 

جنات اه  ست سعاد في دار الايتام و عزت بيه في الشركه هو و معاذ و نور في الكليه

بتول خلاص تمام روحي أنتِ انهارده اجازه انا هشتغل انهارده

جنات ربنا يخليكي يا ست هانم بس أنتِ كدا هتتعبي

بتول لا يا قلبي يلا خودي ريتاج معاكي علشان خلاص فرح البيت قرب

جنات ربنا ما يحرمنا منك و بتروح هي و ريتاج

كمال بينزل

بتول 

بتول ايه يا كمال انا في المطبخ

كمال بيحضنها من ظهرها

=إيه أنتِ اللي هتعملي الاكل النهارده 

بتول اه علشان تعرف اني طبخه شطره

كمال أحلي حاجه أن مفيش حد في البيت

بتول يلا يلا روح جهز الطربيزه علشان احط الأكل

كمال حاضر و بيجهز الطربيزه

بتول و هي خره

 كمال هو?

بتول  اههههه و بتخاف و الطبق بيقع منها 

كمال آسف آسف معرفش انك  ها تخافي اوي كده 

بتول بدموع يا ربي بقي يا كمال الأكل كان حلو ده انت باردو اوي

كمال معلشي في جوه غيره كنت عايز ألطف الجو

بتول تلطف الجو و تخوفني

كمال خلاص يا ست قولت آسف

كمال و بتول بيكلوا

كمال يلا يا حبيبتي انا رايح الشركه

بتول ماشي خلي بالك من نفسك

كمال حاضر

في الشركه ?

كمال بيدخل ايه يا بابا ليه نزلت من بدري كده

عزت لقيت الشغل كتير لازم يا كمال تروح انهارده المصنع هو اه بعيد و مفيش شبكه هناك بس لازم تروح وانا اقعد هنا انا و معاذ أجهز الشغل الباقى

كمال ماشي

سعيد بعصبية بيدخل و بيمسك كمال من اليقه بتاعت التشيرت

=ايه اللي انت عملته في بنتي ده يا كمال

هايدي يا أستاذ قولت لحضرتك مينفعش تدخل

كمال سبيه و أخرجي يا هايدي 

عزت ببرود سيب ابني و اهدي يا سعيد إنت متعرفش بنتك عملت ايه

كمال ده انا كمان كنت عايز اكسر دماغها بس علشان أنا راجل  ف مش بمد أيدي علي ست

سعيد فين الرجوله ديه لما تبقي عارف ان مراتك حامل و مخليها ماشيه في الشارع  ل ?كلاب السكك ?️ ياكلوا فيها ها انطق

كمال بزهول أولا أنا معرفش ان هي حامل و هي مشيت ليه طلما هي مش عارفه هتروح فين و هي اللي مشيت ب اردتها

عزت خلاص يا كمال روح هات مراتك انهارده

كمال و غير كدا ازاي اصلا مش هي مكنتش بتخلف

سعيد لا يا خويا كانت بتعافر علشان تجيب بببي لحضرتك و بتاخد ادوايه يا تروح تصلح الغلط اللي انت هبيبته ده و تطلق بتول و هي هترجع معاك و لو مش هطلق بتول يبقي طلق نهال 

كمال خلاص نبقي نتاقبل في المحاكم  علي بنتك

عزت اهدي يا كمال متقلقش ياسعيد مافيش حاجه توصل للمحاكم إن شاء الله 

سعيد بيخرج و بيرزع الباب 

كمال لو قولت لي اني أطلق بتول مش مطلقها علشان تبقي عارف

عزت لا يا كمال انت مش وتطلق حد انت بس تروح تجيب نهال وانا هقنعها ب طريقتي

كمال ان شاء الله انا رايح المصنع

معاذ بيدخل هو سعيد ايه اللي جابه

عزت تعال واحكيلك

في الكليه عند نور ?

نور الو يا معاذ انا هروح اقعد عند صاحبتي شوايه و شويه وهروح

معاذ ماشي يا قلبي خلي بالك من نفسك

نور ماشي يا حبيي تبقي قول ل بابا علشان مش يقلق

معاذ حاضر يلا باي

في القصر عند نهال ?️

الو يا سيمه 

سميه خير 

نهال ديه الفرصة الاخيره ليكي ابعتي عامر علشان يخطف بتول هي كده كده قاعده لوحدها في البيت وانا بعت ليكي فلوس و ل عامر يلا مش عايزه غلط المره ديه

سميه هو ده الشغل ولا بلاش سلام يا جميل

نهال انهارده نخلص منك يا بتول 

سعيد بيدخل

نهال بتمثيل الوجع

=اه يا بطني ايه يا بابا عمي قال ليك ايه

سعيد اللي أنتِ عايزه هيحصل

نهال حبيبي يا بابا يلا تعال علشان نأكل

في القصر عند بتول ?

بتول الو يا نسرين ابعتي لي الملازم علشان الحق اذاكر قبل ما كمال يجي

نسرين حاضر 

بتول بتكلم نفسها لما انزل احضر اكل عقبال ما كمال و العائله تيجي

في المصنع ?️

كمال أيوه الشغل ده تمام 

المهندسين الشغلانه ديه يا كمال بيه يومين ب الضبط و تخلص ولو نجحت بجد يبقي خلاص احنا هنبقي في حته تانيه 

كمال إن شاء الله تنجح

المهندس هي محتاجه بس من حضرتك بالذات تركيز بس شكلك مش مركز خالص

كمال كان بيفتكر في  بتول وأنه هيقولك لها إزاي أن نهال حامل 

 =احم اه لا انا مركز اهو هو مفيش شبكه هنا علشان لو عايز اعمل مكالمه

المهندس لا للأسف هتمشي مسافه كبيره

كمال لا خلاص يلا علشان ماحدش يتعطل

عند بتول في القصر ?

كانت بتعمل الأكل و بتسمع صوت عند الجينيه بتروح تشوف

عامر ايه مش وحشتك

بتول بصوت عالي حد يلحقني و بتطلع تجري علي السلم و بتقفل باب الاوضه و بتحاول تتصل بكمال مش بيرد

عامر بصوت واطي سميه عايزاني اخطفها و نهال عايزاني اموتها بس نهال دفعه كتيره يبقي نقت*ل بقي والله ما هرحمك يا بنت***  و بيحاول يكسر الباب 

بتول بعياط يا عامر أبوس أيدك انت عايز مني إيه سبني في حالي بقي

عامر تؤ تؤ و الباب بيتكسر

بتول بصوت عالي بترجع ل وراه حد يلحقني  وبتدخل الحمام و بتقفل الباب علي نفسها قبل ما يمسكها

عامر مش هتعرفي تهربي و بيطلع سكي*نه من جيبه و بيكسر الباب

بتول أرجوك أبوس أيدك سبني في حالي

عامر بيشدها تعالي بس كده يا روح ام*ك و بيرميها في الأرض

بتول بتحاول تضربه ب حاجه زوجاج

عامر مش هيقصر فيا غير لما  تموت*ي

بتول بعياط يا كمال الحقني

عامر بيضربها في بطنها ب السكي*نه ?طعن*تين (مرتين)

بتول.... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

بتول اهه حد يلحقني هم*وت و بتسحف في الارض علشان تحاول تجيب الفون و تكلم كمال 

عامر  بيخبط دماغها ب الخشبه و بيجري من الشباك

بتول بعياط بتحاول أنها متفقتش الوعي 

بعد وقت قصير ⏱️

كمال بقلق بتول يا بتول 

بتول بتسمع صوت كمال يا كمال 

كمال بيطلع جري علي الاوضه بيتصدم من الد*م اللي علي رأسها 

=بتول حبيبتي تعالي تعالي 

بتول يا كمال علشان لو ا ا ا أنا مو*ت عامر هو اللي عمل فيا كده انا بحبك أوي يا كمال و بيغم عليها

كمال بعياط لا يا بتول هتبقي بخير و بينزل جري بيركبها العربيه

=بتول ارجوكي خليكي معايا مش بعد ما  اتعلقت بيكي يا بتول تبعدي عني و تسبني 

بعد وقت بيوصل المستشفي ?

كمال بينهج من الجري اي دكتور يجي بسرعه 

الدكتور هاتها بسرعه اوضه العمليات الحاله خطيرة

كمال أرجوك يا دكتور اعمل اي حاجه بس مترحش مني

الدكتور الحاله خطيره اوي ادعوي لها

كمال بيقعد في الارض و بيحط رأسه بين أيده 

=ليه يا رب كل ما اتعلق ب حد يروح مني لا بس انا مش هستسلم و  هشرب  من د*م اللي عمل كدا

و بيخرج بيركب العربيه

معاذ الو يا كمال انت في المصنع صح 

كمال بتعب بتول اتقت*لت يا معاذ

معاذ بصدمه ازاي

كمال 

فلاش باك

كمال مفيش شبكه في المصنع بص يا عمال انا هروح علطول بس اجيب شوايه اوراق من عندي واجي

المهندس تمام يا كمال بيه

كمال بيخرج من المصنع 

= كل ديه مكالمات من بتول 

جميله بعياط الو يا كمال

كمال ايه يا جميله مالك

جميله يا كمال سمعت ماما بتكلم نهال أن هي عايزه تقت*ل بتول 

كمال ب ارتباك انا رايح القصر علطول و بيقفل في وشها و بيركب و بيمشي جري 

و نرجع تاني

كمال كل ده اللي حصل يا معاذ والله ما  هرحم نهال  و  مش هكتفي ب الطلاق ده لو بتول حصل لها حاجه هموتها ب أيدي

معاذ اهدي و ابعت لي اسم المستشفي

كمال بحزن ماشي

بعد وقت قصير ⏱️

كمال الو عايزك ب اي طريقه تشغل كاميرات القصر اللي بره و تشوف شكله و تدور عليها و تحطه في المصنع وانا اتصرف

ماجد حاضر يا كمال بيه و بيقفل

في الحاره

جميله بالله عليكي يا ماما انا بس هروح الدرس علطول و جيب معايا 200 جنيه تكريم

سميه طالما كدا غوري

جميله بتخرج جري يا رب سمحني بس لازم اروح المستشفى ل بتول 

في الشركه ?

عزت في إيه يا معاذ انت بتلم الشغل بسرعه ليه كدا

معاذ بزعل بتول حد حاول يقتل*لها

عزت يا نهار ابيض يا مجدي حضر العربيه بسرعه

بعد وقت ⏱️

سعاد بعياط أنا اللي غلطانه يا عزت سبت البنت لوحدها 

عزت اهدي يا سعاد إن شاءالله هتبقي بخير

نور يا معاذ بتول فين

معاذ في اوضه العمليات

نور  بتعب كنت حاسه والله أن هيحصل حاجه و ضرب رأسها ب ايديها لازم كنت أروح عند صاحبتي 

معاذ بيخدها في حضنه هش هش بس متعمليش كدا 

اسلام هو كمال فين يا عمي

عزت معرفش يبني

الممرضه بتخرج تجيب علاج و ادوات

عزت بنتي طمنيني بتول عامله ايه 

الممرضه بزعل الحاله خطيرة اوي الله اعلم لو ليها العمر هتعيش ولا لا يبقي ده قضاء و قدر

كمال بيوصل المستشفي بيسمع كلام الممرضه

= لو حصل ليها حاجه هكسر المستشفي ديه علي دماغكم

اسلام بيمسك كمال

= بس اهدي يا كمال 

جميله بعياط شديد  اختي فين ها حد يتكلم 

اسلام هي بس  و بيسكت

جميله انطق حد يتكلم يا كمال أختي مالها بقي

كمال حالتها خطيره

جميله بتضرب كمال في دراعه كل ده بسببك انا نبهتك و قلت ليكي خلي بالك من مرات نهال العقربه ديه لكن انت عامل زي أكن البت ملاك و مش بتعمل حاجه 

نور جايه تمسكها

كمال بزعل شديد سبيها انا  اللي غلطان

اسلام مش هيفيد دلوقتي يا جميله الكلام ده 

جميله بتقع في الأرض والله اختي ترجع لي تاني و محدش هيشوف وشها ولا انت ولا حتي امي كل ده بسببكم

نور تعالي يا حبيبتي اهدي خلاص و بتخدها في حضنها

كمال بيحاول يمسك دموع انا رايح مشوار و راجع بسرعه

معاذ طب و بتول 

كمال بحزن بتول انا هاجي اشوفها بس بعد ما اخد لها حقها   و بيمشي 

كمال بيوصل عند نهال 

نهال بتبص في العين السحريه  يا لهوي ده كمال أعمل ايه

كمال بيخبط جامد افتحي يا نهال 

نهال احم تعال يا كمال في حاجه ولا ايه و بتلاقي  قلم شديد نزل علي وشها من كمال

كمال ده بسبب انك عملتي كدا في و حده انا بحبها

نهال بعياط انا عملت ايه

كمال بيمسك ها من شعرها أنتِ هتكدبي عليا يا روح ام*ك و بيجي ليه تلفون

ماجد الو يا كمال بيه عامر معانا في المخزن

كمال حلو اوي خليه عندك

نهال بتوتر هو مين

كمال خلاص عامر معانا و أعترف عليكي

نهال  بالله عليكي يا كمال علشان اببنا سامحني 

كمال ده لو أنتِ حامل أصلا

نهال خلاص يا كمال انت جاي تعرف الحقيقة متأخر بتول هتكون راحت عند اللي خلقها سمحني وانسها وانا هعيشك اجمل عيشه

كمال جاي يضربها  معاذ بيتصل بيه كمال بيسبها علشان يرد

نهال بخوف بتبعد

كمال الو يا معاذ بتول كويسه صح

معاذ بتول يا كمال للأسف محدش عرف ي........

يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

معاذ للأسف محدش عرف يفوقها  هي داخله في غيبوبه مواقته

كمال بيقفل و بيخرج جري بيركب و بيوصل المستشفي ?

كمال بيجري عايز يدخل اوضه العمليات

الدكتور بيمسكه 

= لو سمحت مينفعش نصف ساعه بس علشان ننقله اوضه عاديه

كمال بدموع يعني هي هتفضل قد ايه في الغيبوبه

عزت اجمد يا كمال هو الدكتور قال هي سامعه كل حاجه لكن مش حاسه ب اي حركه ف احنا هنعمل اللي علينا و هي إن شاءالله تفوق بدري من الغيبوبه 

جميله بتعب من الوقفه

=انا مش مسمحاك يا كمال

كمال بزعل يا جميله والله مش بايدي انا عملت اللي عليا و لحقتها أعمل ايه تاني ده قضاء ربنا

عزت بس الغلط غلطك يا كمال انت عارف ان مفيش حد في البيت بتسبها ليه 

سعاد خلاص يا جماعه

بعد وقت قصير ⏱️

الدكتور شخص واحد اللي يقدر يتفضل و بعدها شخص واحد وخلاص مش هينفع تدخلوا كلكم

كمال اوك انا هدخل لها

جميله لا يا كمال انا هدخل لها لو سمحت

كمال مش فراقه يا جميله كدا أو كدا انا هدخل يلا اتفضلي

جميله بتدخل وبتعيط

= يا بتول سبتني ليها كان قلبي حاسس أن أنتِ علشان قلبك طيب ف كلهم هجيجوا عليكي و ياكلوكي زي الوحوش بس والله وعد بيني و بينك أن انا مش هسامح امي هي اللي عملت كدا هندمها و خليها تعرف أن هي عملت كدا في بنتها مش في واحده غريبه كل ده علشان الفلوس وبتحضنها و يتخرج

كمال بدموع بيدخل لها بيفضل يتأمل في وشها و بيحسس علي شعرها 

=انا بحبك اوي انا عارف اني ظلمتك معايا بس فوقي وانا اعوضم عن كل ده انا مش عارف اتعلقت بيكي إزاي كدا انا اسف يا بتول أنا اسف يلا فوقي بقي كلهم جايبن الحق عليا عايزك تبقي قويه علشان تفوفي بسرعه انا عرفك انك سمعاني يلا فوقي بقي علشاني انا بحبك اوي

 بيخرج هو ينفع يا دكتور ناخدها معانا البيت

الدكتور اه هينفع بس لازم تبقي معاها الممرضة 

كمال اه تمام مفيش مشكله

نور هي كويسه يا كمال

كمال الحمد لله يا نور يلا انا هروح اجهز العربيه و اجي  

بعد وقت قصير ⏱️ كمال بيوصل القصر

كمال بيشيل بتول و بينيمها يلا يا دكتوره شوفي شغلك مش عايز اي حد من القصر يدخل لها غير جميله و لو حد اتكلم قولي ديه تعليمات كمال

الممرضه تمام حاضر

كمال بيخرج

سعاد تعال بس حول يا بني لقمتين و غير هدوم اللي كلها د*م ديه

كمال مليش نفس انا رايح مشوار و جاي 

عزت خلاص يا سعاد كمال نفسيته وحشه محدش يضغط عليه الفتره ديه 

معاذ حاضر يا عمي

جميله انا عايزه ادخل لها يا دكتوره

الدكتوره اسمك ايه

جميله ليه

كمال والله ما ارحمك يا عامر و بيوصل علي المخزن

ماجد عند عامر اهو يا كمال بيه كدا انا عملت معاه الصح

كمال بيمسح جنب أنفه أمشي أنت وخليه عليا

عامر والله يا عم انا معملتش حاجه كفايه عليا كدا انا تعبت وكان وشه جايب د*م

كمال لا يا روح ام*ك تحاول تقتل مراتي و انا مش عارف حتي ابص في عينها لأنها في غيبوبه بسببك يا واط*ي و بيضربه ب البوكس

عامر خلاص هي مش مات*ت اهي مشيتي بقي 

كمال وأنت كنت عايزها تموت و بيفضل يضرب فيه قول مين اللي قالك تعمل كدا ها انطق

عامر حاضر ست سميه ونهال

كمال حلو اوي التسجيل فيديو اللي اخذته منك ده المخزن في كاميرات علشان لما اسلمك للشرطه يبقي معايا دليلي و بيخرج

اسلام الو يا كمال فينك

كمال انا عايز منك ٨ نسوان كدا يكونوا قادرين علي الواحدة

اسلام ليه يا كمال

كمال أعمل زي ما بقول ليك كدا 

اسلام ربع ساعه و الستتات هيبقوا عندك

بيعدي ربع ساعة ⏱️

الستات إحنا عايزين فلوسنا كاش

كمال من عيني بس أعملي زي ما بقولك كدا أربعه هيبقوا في الحاره و أربعه في القصر ده يلا شوفي شغلك

اربع ستات بيوصلوا الحاره  و بيخبطوا علي سميه

سميه حاضر حاضر مين

ست تهاني رئاسيه العصابه 

= افتحي معايا ليكي حاجه حلوه

سميه نعم  خير

تهاني ايه رايك في الدهب ده 

سميه بتبرق من كتر الدهب و بتشده من ايديها و بتاخده

تهاني عده. ده إللي انا عايزه و الاربع ستات بينزلوا فيها ضر*ب ضر*ب 

تهاني المهمه تمت يا كمال بيه 

كمال اهم حاجه الفديو وهي بتسرق منك الدهب يلا علي أول مركز شرطه تروحي تقدمي بلاغ

تهاني حاضر 

عند نهال في القصر ?

نهال خير خير بره الحرس هيتحرق? علي دماغكم

الاربع ستات التاني

نهال بسم الله الرحمن الرحيم في إيه يا وليه أنتِ وهي

الستات بينزلوا فيها ضرب لحد ما يغم عليها

عند كمال بصي يا تهاني بعد ما تقدمي بلاغ انا عايز بس هي تقعد كام يوم في السجن عقبال ما اخد أحق بتول و اقعدها في السجن العمر كله

تهاني حاضر

سعيد بيوصل القصر

نهال بنتي يا له ي يا لهوي و بيطلب الاسعاف ? و بيوصل المستشفي

سعيد يا دكتوره انا  خايف علي ابنها ارجوكي شوفي في إيه

بعد وقت قصير ⏱️

الدكتوره حضرتك قربها

سعيد اه بابها

الدكتوره طب أولا بنتك مش حامل ثانياً بقي هي خد حاول يضر*بها و الضر*ب شديد 

سعيد بصدمه يعني بنتي مش حامل

الدكتوره لا خالص و بتخرج

نهال بتفوق إيه يا بابا انا عايزك تحيب تحت رجلي اللي حاول يقتلني ده 

سعيد هو أنتِ مش حامل يا نهال انطقي

نهال بتوتر لا يا بابا حامل انا عملت كدا علشان ارجع ل كمال

سعيد بيض*ربها ب القلم  يا خسره تربتي فيكي و بيمشي

نهال بالله عليك يا بابا خليك معايا متسبنيش زيهم

عند كمال 

منه أرجوك يا كمال انا أعترف لك أن نهال مش حامل خليني أخرج بقي

كمال انا بس هسيبك علشان أنتِ عندك ولاد لكن لو عرفتك انك قولتي ل حد انك كنتي عندي مش هرحمك

منه حاضر

بيعدي يوم و يومين اسبوع و اسبوعين و كمال مش بياكل غير أكل بسيط و دقنه كبر و بقي خاله وحش خالص من غير بتول و خسر خسارت كبيره في الشغل و عامر بيتسجن و سميه و نهال في السجن بردو 

في يوم جديد

كمال نايم و واخد بتول في حضنه علي السرير

= انا لحد دلوقتي يا بتول مش ييأس و بفضل جانبك و عارف أنك مش هتستسلمي و تفوقي 

بتول بتحرك صوباعها

كمال بفرحه........

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

بتول بتحرك صوباعها 

كمال بفرحه بياخد بتول في حضنه بتول انتِ سمعاني 

بتول بتفتح عينيها براحه 

كمال بفرحه بتول أنتِ سمعاني صح 

بتول بتحاول تقوم كمال انا مش فكره ايه اللي حصل  بعد اللي عمله عامر معايا اه يا رأسي 

كمال بيسكت 

بتول بتعب انت شكلك متغير ليه كدا يا كمال و بتحط أيدها علي خده

كمال بدموع بيخدها في حضنه انا عرفت اني من غيرك يا بتول ولا شئ 

بتول بتمسح دموعه 

=خلاص يا حبيبي انا كويسه بجد  بس هما فين  و ايه الاوضه الغريبه ديه 

كمال هما مين 

بتول نور و معاذ و ماما 

كمال انا  يا بتول اخد شقه لينا و مكرز حياتي كلها ليكي لأن أنتِ يا بتول في غيبوبه بقالك اسبوعين 

بتول بدموع يعني ايه كل ده انا كنت في غيبوبه 

كمال بيمسح لها دموعها اه يا بتول أهم حاجة انك كويسه 

بتول يا كمال انت ليه شكلك متغير كدا انت مش بتاكل صح 

كمال يا بتول انا من غيرك يعتبر ميت 

بتول بتاخد كمال في حضنها انا بحبك اوي يا كمال  وبعد الشر عليك

كمال يلا انا هروح اعمل ليكي الاكل 

بتول لا انا اللي هعمل

كمال لا طبعاً و بيخرج 

بعد وقت قصير ⏱️ 

بتول هات تلفونك يا كمال أكلم ماما 

كمال بتوتر تكلمي انهي ماما يعني مامتي صح 

بتول لا هكلمك مامتي أنا 

كمال لا يا بتول 

بتول بزعل ليه 

كمال كدا علشان أنتِ مش فاهمه حاجه لما تخفي هفهمك 

بتول أمم ماشي 

في القصر ? 

جميله يلا يا اسلام علشان عايزه اروح ل بتول 

اسلام حاضر يا حبيبتي بس اختك مش ممكن تزعل لما تعرف انك اتجوزتي و هي تعبانه 

جميله كنت لازم اتجوزك يا حبيبي يلا ننزل 

في جناح معاذ 

نور يا ماما كمال كلم معاذ و قال ان بتول فاقت 

سعاد بجد يا عزت يا عزت 

عزت وهو نازل من علي السلم ايه يا سعاد براحه 

سعاد بتول فاقت 

عزت بفرحه شديدة طب يلا جري علي كمال 

معاذ يلا يا جماعه 

بعد وقت قصير ⏱️ 

العائله كلها بتوصل 

كمال خليكي وانا هروح أفتح 

بتول اوك 

عزت فرحت اوي يا بنتي لما عرفت أن بتول صحيت 

كمال بس انا مش قايل لها ان انك يا جميله متزوجه من إسلام ولا انت يا معاذ انك متجوز من نور ولا حتي أن نهال في السجن و سميه 

سعاد اه خلاص تمام 

جميله ماشي  بس اهم حاجه عايزه اشوفها 

كمال ثانيه واحده 

بتول في ايه يا كمال 

كمال بيحط الطرحه علي شعرها علشان معاذ لو دخل 

بتول امم ماشي 

كمال خلاص يلا تعالي يا جميلة 

جميله بتجري علي بتول عامله ايه يا حبيبتي و بتفضل تبوس فيها 

بتول الحمد لله يا حبيبتي انا زي الفل قدامك اهو 

عزت مش كدا يا بنتي تخلي الواحد خايف عليكي 

سعاد خلاص يا عزت اهم حاجه أنها فافت 

معاذ حمدله علي السلامه يا بتول 

بتول الله يسلمك 

نور وانا بقي مليش من الحب جانب 

بتول لا طبعاً تعالي 

بعد وقت طويل العائله كلها بتمشي 

كمال يلا تعالي يا بتول نامي في حضني 

بتول  هسالك سوال و قول بصراحه 

كمال قولي 

بتول هي ماما ولا مره جت علشان تشوفني

كمال لا خالص كانت بتيجي بس علشان هي مسافره كام يوم علشان كدا مش جت 

بتول مسافره فين 

كمال بتوتر تعمل عمره يلا بقي علشان ننام 

بتول بتلف و شها الناحيه التانيه تصبح علي خير 

كمال بسحبها من وسطها لي خلاص انت آسف زعلتي مني 

بتول تؤ تؤ 

كمال بيحضنها جامد و بينام 

في نهار يوم جديد ?️ ب الأخص في السجن 

سميه بس انا مكنتش اتوقع يا نهال أن ابوكي يسافر يعد عرف اللي أنتِ عملتيه و كمان كمال يرضي يحسبك 

نهال ده انا عفنت هنا يا سميه يقالنا تلت أسبوعي اطلع بس من هنا 

سميه وتعملي ايه يعني ما خلاص بتول ماتت 

نهال عرفتي منين 

سميه كمال قال لي 

نهال طب حلو اوي اطلع من السجن والعب عليه وافلسه اللي وراه واللي قدامه 

في شقه كمال 

كمال يلا يا بتول انا محضر الفطار يلا يا حياتي تعالي 

بتول بنعس حاضر 

كمال يلا تعالي 

بتول بتفطر انت عامل ايه في الشغل يا كمال 

كمال بيسكت لأن هو خسر خساره كبيره 

بتول هو فيه حاجه ولا إيه 

كمال تؤ تؤ الشغل كويس يلا روحي البسي علشان تروحي القصر وانا اروح الشغل وعلى فكره جميله عايشه هناك لان مامتك مسافره 

بتول طب حلو

بعد وقت طويل بتول بتوصل القصر 

وجايه تخبط علي جميله  بتسمع 

جميله بصي يا نسرين  اوعك تقولي ل بتول ان امها هي اللي عملت فيها كده هي وعامر ونهال واني سميه في السجن ونهار في السجن واوعك تقول لها ان انا متجوز اسلام  ان نور متجوزه معاذ انا عارفه ان انت وقفتي معانا وكنت كل يوم بتروحي تشوفيه  عشان كده انت عارفه اسرارنا كلها في علشان كدا قلت لك ما تقوليش لي بتول 

نسرين عيب عليكي استحاله بس هي جايه أمتي وحشتني اوي 

بتول مصدومه يعني وماما هي اللي عملت فيا انا كدا و بتنزل بسرعه و بتاخد تاكس و بتوصل علي قسم الشرطة 

الضابط عايزه مين 

بتول واحده باسم نهال سعيد 

الضابط اه هي ليها حد اصل محدش بيسأل فيها 

بتول امم ممكن أدخل 

الضابط ثانيه واحد و بيدخل السجن نهال سعيد تعالي في حد عايزك

نهال بفرحه هتلاقي كمال وبتخرج 

بتول بتدخل 

نهال بصدمه بتول 

بتول...

يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

نهال بصدمه ? بتول  أنتِ مش مو*تي 

بتول بضحكه سخريه هههه مو*ت أنتِ كنتي عايزاني امو*ت  طول ما انا ربنا  و بعده معايا كمال عمري ما يحصل لي حاجه و لا أي خطه من اللي في دماغك الوس*خه ديه تحصل 

نهال بضحكه هههه و أنتِ مفكره اني  كدا هزعل يا حرام ده أنتِ امك مشتركه معايا يعني هي اللي وش*خه مش انا

بتول بتجري عليها و بتخنقها من رقابتها 

= ملكيش دعوه ب امي انا امي هعرف أتصرف معاها 

نهال هم*وت يا بت ابعتي 

بتول انا مش هوس*خ أيدي فيكي

نهال بتكح وأنتِ جايه ليه بقي 

بتول  ايه رأيك لو عرضت عليكي إتفاق 

نهال امو*ت في الاتفاقات 

بتول تعجبني المهم إيه رأيك اخرجك من السجن*ن الاي عفنتي فيه ده 

نهال بجد يا بتول هعمل ليكي اللي أنتِ عايزه 

بتول المقابل بقي يا شطوره انك تكتبي لي كل الأملاك اللي في البنك اللي باسمك 

نهال كنت عارفه انك بتاعت فلوس 

بتول برحتك ولا تقعدي هنا بقي العمر كله 

نهال خلاص ماشي انا موافقه 

بتول خلاص حلو اوي وانا مجهزة كل الورق 

نهال ب السرعه ديه 

بتول اصل بعيد عنك انا قبل ما اجي هنا روحت علي المحامي علطول السرعه خلوه بردو 

نهال أنتِ مش بتول اللي نعرفها ده أنتِ بقتي جبروت 

بتول جبروت من اللي شوفته

نهال بتاخد منها الورق و تمضي عليه 

بتول هههه بس كدا  استني بقي اخلي الضابط يخرجك 

نهال ياريت أوف بقي 

الضابط يعني أنتِ يا مدام اتنزلتي عن القضيه خلاص 

بتول آه 

الضابط تمام 

بعد وقت قصير ⏱️ 

نهال انا هروح فين بقي وانت واخده كل فلوسي كدا 

بتول انا مقولتش ليكي مش أنتِ هتشتغلي عندي 

نهال نعم اشتغل عندك أنتِ

بتول أصل أنتِ خلاص مش ليكي حد 

نهال امم واجي اشتغل عندك صح أشتغل ايه بقي إن شاء الله 

بتول خادمه 

نهال نعم علي جوستي 

بتول خلاص شوفي أي زباله تلمك و جايه تمشي

نهال في سرها  بي لو دخلت القصر أعرف أنفذ اي خطه خلاص خلاص انا آسفه هاجي معاكي 

بتول كنت عارفه ماشي يلا علي القصر يا مجدي 

مجدي السواق حاضر 

في الشركه ? 

كمال بص يا يوسف انا الفتره ديه لازم إضغط نفسي في الشغل علشان الخساره اللي حصلت ديه مش تكرر تاني 

يوسف حاضر 

معاذ بيخبط 

كمال ادخل 

معاذ يومين بالضبط يا كمال و راجل الأعمال الكبار هيجيوا علشان يشوفوا أحوال الشركة 

كمال متقلقش ان شاء الله هنعمل اللي نقدر عليه 

معاذ ماشي 

يوسف انا ماشي بقي علشان ألحق الشغل 

كمال  اوك 

في القصر ? 

بتول بتدخل مع نهال 

سعاد بصدمه  ديه نهال يا بتول أنتِ فاقده الذاكرة ولا إيه 

عزت ايه ده يا بتول 

بتول ديه الشغاله الجديدة يا عمي 

نور نعم 

جميله انت واعيه اللي بتقوليه ده 

بتول فايقه اوي مش انتم عايزيني في البيت ده سبوني اخد حقي بنفسي 

عزت كمال عارف اللي عملتيه ده 

بتول انا ها فهمه ب طريقتي يا عمي متقلقش 

سعاد يا بتول مش هينفع كدا 

بتول سبيني أعمل اللي انا عايزه بقي يا ست الكل و بتطلع 

نور بتول اتغيرت خالص يا جميله 

جميله هو ده اللي انا عايزه يا نور تاخد حقها ب نفسها عقبال الدور الجاي علي سميه هانم بس هي عرفت منين 

نور انا مش عارفه تهدي شوايه و تسألها 

جميله ماشي 

بعد وقت قصير ⏱️ 

جميله ممكن أدخل يا بتول 

بتول اه طبعاً 

جميله أنتِ عرفتي منين اللي هي عملت كدا 

بتول بطريقتي علشان محدش يخبي عليا حاجه زي كدا 

جميله بس والله علشان خفت انك تتعبي 

بتول تؤ تؤ متقلقيش عليا من هنا و رايح 

جميله بعدم فهم ماشي يا بتول إنت  اللي شايفه مصلحتك 

بتول يا نهال يا نهال 

نهال ايه يا بتول 

بتوع من هنا و رايح اسمي ست هانم 

نهال بغيظ حاضر 

بتول يلا هاتي لي كوبايه قهوه 

جميله ولا بردو بقيت تعرف تتكلم يا معلم 

بتول التجديد حلو 

بعد وقت قصير ⏱️ 

نهال اتفضلي يا ست هانم القهوه 

بتول اشربي منها الاول من دلوقتي اي حاجه تعمليها في البيت ديه هتوقي منها اصل اللي يقتل مره يعملها ألف مره 

نهال بقرف بتشرب منها انا مش حصل لي حاجه اتفضلي 

جميله  إيه ده يا بتول انا مش قادره بجد انا خرجه 

بتول  امم اقفلي الباب و راكي 

جميله بتخرج لا يا نور ديه أكيد مش بتول 

نور لا أكيد من اللي هي شافته بتول كدا أحسن بكتير 

بعد وقت طويل ⏱️ 

كمال بيوصل بيطلع علي الجناح بتاعه

بتول حبيبي حمدله علي السلامه 

كمال بيحضنها ايه عامله إيه انهارده 

بتول زي الفل الهم جايبه ليك حتته خادمه نهال يا نهال 

نهال نعم يا ست هانم 

كمال بصدمه....

يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

كمال بصدمه ? نهال 

بتول ايه رايك 

كمال بزعيق رقي ايه و زفت ايه ايه اللي أنتِ هببتيه ده يا بتول 

نهال بفرحه ? و مخلياني انا اللي خادمه علشان تنتقم مني ده انا قعت في السجن لحد ما عفنت 

كمال اخرصي يا نهال و غور اطلعي برا الاوضه و انا هشوف شغلي معاكي 

بتول بزعل ايه يا كمال انا حره انا عايزاه اخد حقي بنفسي 

كمال بصوت عالي تخدي حقق بنفسك إزاي يعني عايز أفهم أنتِ عبيطه صح لا أنتِ حصل لك حاجه في مخك 

بتول بصوت اعلى اه انا حصل حاجه في مخي لما ألقي أهلي اللي مني عملوا فيا كده لو حد غيري مش هيبقى فيه مخ أصلا 

كمال بيمسك أيديها وطي صوتك يا بتول انا مش عايز ازعلك لحد دلوقتي 

سعاد هو ايه الصوت ده افتح يا كمال 

نور في إيه يا ماما 

كمال مش بيرد 

بتول عايز تزعلني إزاي يعني 

كمال اوووف و بيمسح وشه يا بتول نهال شرنيه و منعرفش ممكن تعمل ايه أنتِ خرجتيها من السجن يعني بقت حره 

بتول وانا هعمل اللي انا عايزه يا كمال و هتبقي خادمه عندي لحد ما أشوف هتصرف إزاي 

كمال خليكي يا بتول ورا دماغ لحد ما تعرفي اني كنت صح و بيفتح الترباس بتاع الباب و بيخرج 

بتول  استني يا كمال انا بكلمك و بتخرج و رآه 

عزت خلاص يا بتول انا عارف ان كمال مش هيرد علي  اللي أنتِ بتعمليه ده 

بتول وانا حره يا عمي 

جميله اتكلمي حلو يا بتول 

بتول بصوت عالي ماحدش ليه دعوه بيه و بتدخل و بتقفل الباب 

جميله انا آسف يا عمي هي بتول تعبانه بس

عزت يا بنتي عادي انا حاسس بيها بس هي هدمر نفسها كدا 

نهال بصوت واطي مش عملت اي حاجه والبيت انقلب فوقاني تحتاني ? ده لسه يا بتول اللي جاي أحلي 

في الشركه ?

يوسف ايه يا كمال مالك 

كمال بتول خرجت نهال من السجن 

يوسف بصدمه ? بجد 

كمال انت اتصدمت انا أعمل إيه في نفسي بقي 

يوسف لا ده انت تولع فيك و في نهال و بلاش بقي اقولك تولع في مين تاني 

كمال لم نفسك يلا انا غلطان انس يشتكي لك 

يوسف يا عم بهزر طب هتعمل ايه 

كمال مش عارف بجد

يوسف خلي بتول تتصرف و نعرف هي فعلا هتاخد حقها ولا لا

كمال ديه طفله علي جسم حد كبير و الله انا خايف عليها بس هي اللي عملت في نفسها كدا تستحمل بقي

يوسف اوك المهم لازم يا كمال نشتغل انهارده علي قد ما نقدر يومين ب الظبط و الراجل الأعمال الكبار هيجيوا علشان يشوفوا أحوال الشركة 

كمال اه فاكر تمام يلا روح شوف شغلك 

في القصر ? 

نهال عايزه حاجه يا هانم 

سعاد بقرف لا 

عزت اه هاتي لي كوبايه مائه ولا اقولك هلي جنات هي اللي تجيب 

نهال ? حاضر 

في جناح كمال ? 

بتول الو يا يوسف 

يوسف أنا حولت أعملي نفسي مصدوم يا بتول  علشان كمال مش يشوك 

بتول اه تمام طب هو مدايق اوي يعني 

يوسف شوايه بس الشغل كتير أوي و كمان زي ما أنتِ عارفه أن هو كان علطول معاكي علشان كنتي تعانين ف خصر كتير أوي في الشغل 

بتول اه ابعت لي يا يوسف شوايه شعل وانا هعمل الاي اقدر عليه وكده أو كده كنت بشوف كمال و هو بيشتغل 

يوسف كمال لو عرف هيموتي 

بتول ابعت بس وانت هشتغل علي التاب ولا تقلق 

يوسف ربنا يستر

بتول نهال يا نهال 

نهال نعم يا ست هانم 

بتول خودي أرمي الصور ديه بره البيت 

نهال حاضر 

نهال نزلت و بتفتح الصور بتلاقي صور نهال مع عامر في وضع مش لطيف 

=يا لهوي يا لهوي هي جابت الصور ديه منين  ده لو كمال شاف الصور هيموتني ده تهديد منها تقريباً يا بتول يا بنت الك**لب والله ما ارحمك انا تهدديني بطريقة زي ديه 

في جناح كمال ? 

بتول بتشوف ها من الشباك أعتقد الرساله وصلت يا نهال هانم يوسف لو مكنش معايا مكنتش عرفت أعمل اي حاجه لوحدي 

في اليل بتول بتشتغل كتير اوي و بتنام علي التاب 

كمال بيوصل القصر 

في جناح كمال ? 

بتول بتصحي بتقفل التاب بسرعه 

كمال من غير اي كلام بيدخل ياخد دش 

بعد وقت قصير ⏱️ 

بتول أنت زعلان مني يا كمال ؟

كمال...

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

اخر حاجه وقفنا عندها ان كمال عرف حقيقه نهال وسج*نها وبتول كانت في غيبوبه بس خفت منها وبعد ما فاقت بتول راحت طلعت نهال من السج*ن وخليتها

عايشه معاهم في نفس القصر خادمه علشان تنتقم منها بس بطريقتها و كمال عرف زعل منها والعيله مش متقبله نهال  في وسطهم

هفكركم ب الأحداث بسرعه علشان لو حد ناسي 

في الشركه ?

يوسف ايه يا كمال مالك 

كمال بتول خرجت نهال من السجن 

يوسف بصدمه ? بجد 

كمال انت اتصدمت انا أعمل إيه في نفسي بقي 

يوسف لا ده انت تولع فيك و في نهال و بلاش بقي اقولك تولع في مين تاني 

كمال لم نفسك يلا انا غلطان اني بشتكي لك 

يوسف يا عم بهزر طب هتعمل ايه 

كمال مش عارف بجد

يوسف خلي بتول تتصرف و نعرف هي فعلا هتاخد حقها ولا لا

كمال =

ديه طفله علي هيقت حد كبير و الله انا خايف عليها بس هي اللي عملت في نفسها كدا تستحمل بقي

يوسف اوك المهم لازم يا كمال نشتغل انهارده علي قد ما نقدر يومين ب الظبط و الراجل الأعمال الكبار هيجيوا علشان يشوفوا أحوال الشركة 

كمال اه فاكر تمام يلا روح شوف شغلك

في جناح كمال ? 

بتول الو يا يوسف 

يوسف أنا حولت أعملي نفسي مصدوم يا بتول  علشان كمال ما يشوكش

بتول اه تمام طب هو مدايق اوي يعني 

يوسف=

 شوايه بس الشغل كتير أوي و كمان زي ما أنتِ عارفه أن هو كان علطول معاكي علشان كنتي تعانين ف خصر كتير أوي في الشغل 

بتول اه ابعت لي يا يوسف شوايه شغل وانا هعمل الاي اقدر عليه وكده أو كده كنت بشوف كمال و هو بيشتغل 

يوسف كمال لو عرف هيموتي 

بتول ابعت بس وانا هشتغل علي التاب ولا تقلق 

يوسف ربنا يستر

بتول نهال يا نهال 

نهال نعم يا ست هانم 

بتول خودي أرمي الصور ديه بره البيت 

نهال حاضر 

نهال نزلت و بتفتح الصور بتلاقي صور نهال مع عامر في وضع مش لطيف 

=يا لهوي يا لهوي هي جابت الصور ديه منين  ده لو كمال شاف الصور هيموتني ده تهديد منها تقريباً يا بتول يا بنت الك**لب والله ما ارحمك انا تهدديني بطريقة زي ديه 

في جناح كمال ? 

بتول بتشوف ها من الشباك أعتقد الرساله وصلت يا نهال هانم يوسف لو مكنش معايا مكنتش عرفت أعمل اي حاجه لوحدي 

في اليل بتول بتشتغل كتير اوي و بتنام علي التاب 

كمال بيوصل القصر 

في جناح كمال ? 

بتول بتصحي بتقفل التاب بسرعه 

كمال من غير اي كلام بيدخل ياخد دش 

بعد وقت قصير ⏱️ 

بتول أنت زعلان مني يا كمال ؟

اخر حاجه وقفنا عندها 

نبدا البارت الجديد 

بتول بتمسك أيده =

كمال انت لسه زعلان مني 

كمال بصوت بيشد أيده  

=بجد يا بتول التصرف اللي بتعملي ده غلط و ماينفعش تخرجي نهال من السج*ن مهم حصل ديه شيطانيه بجد و انت مش فاهمه الكلام ده 

بتول هش هش براحه يا كمال يعني انا لسه خارجه من تعب و انت تعمل كدا 

كمال يا بتول يا حبيبتي تصرفاتك غلك في غلط 

بتول بتاخد كمال في حضنها 

= يا حبيبي انا عارفه انت هعمل ايه و متخفش عليا صدقني هعرف اخد حقي منها 

كمال يا بتول خلاص هتاخدي خقق في الاخره 

بتول يا كمال مش هيبقي مرتاحه وانا كدا انا عايزه اخد حقي بنفسي انا اللي اتعذبت بسببها 

كمال بيخرجه من حضنها 

=خليكي عارفه اني مش راضي على الغلط اللي انت بتعمليه ده 

بتول بتبوسه من خده 

=خلاص يا حياتي بقي 

كمال بيحضن بتول 

=بس مكنتش أعرف أني بحبك كل الحب ده يا بتول 

بتول ولا انا يا كمال انت سندي في الدنيا و عوضي الكبير 

كمال طب إيه بقي 

بتول بكسوف ايه 

كمال مش يلا بقي انا عايز بيبي من ام زي القمر و بيشيل بتول على السرير 

و نسبهم لعلمهم 

في غرفة الخدم

نهال يا ربي هموت و اعرف الصور ديه جابتها منين بس اصبري عليا يا بتول  مش انتِ اللي بتعرفي تلعبيها 

في نهار يوم جديد ?️ 

بتول اههه كمال يلا يا حبيبي قوم علشان الشغل بتاعك 

كمال بنوم 

= طب طلعي لي البدله وانا قايمه 

بتول حاضر و بتبوس كمال من خده و بتقوم 

بعد وقت طويل 

كمال انا خلصت يا حبيبتي خلي بالك من نفسك و من اللي اسمها نهال ديه 

بتول بابتسامة عريضة حاضر 

كمال مش عارف أيه اللي يخليكي تبتسمي كدا بس ماشي 

بتول خوفك عليا يا كمال 

كمال بيمسك ها من وسطها و أنفسهم قريبه اوي من بعض وهو انا عندي كام طفله يعني 

بتول بتضربه في كتفه بس بقي لص انا كبيره اهو

كمال بضحكه ظهرت غمزته يلا يلا روحي العبي بعيد يا شاطره علشان عندي شغل 

بتول بتبوس يلا و علي فكره خلي في بالك انا ممكن اجي ليك الشركه انهارده 

كمال ده عند امه يا ادهم?

بتول بتروح بتنزل وراه ربنا يخليك ليا يا كمال 

كمال  سمعتك علي فكره و يخليكي ليا يا طفله و بينزل 

سعاد  تعال يا حبيبي يلا علشان تاكل 

نهال اتفضلي يا هنام باقي الاكل 

كمال بيبص لسعاد 

=مين اللي عامل الامل ده يا ماما 

سعاد نهال يا بني

كمال طب لمي الامل ده في اكياس بلاستيك يا بتول 

بتول ليه يا كمال 

كمال من هنا و رايح عايزه تخلي نهال تطبخ تطبخ لل الكلا*ب اللي في الشارع 

جميله ليه يا كمال هي مش عامله في حاجه كانت بدوق كل حاجه قدامي 

معاذ استني يا جميله خليه يعمل اللي هو عايزه 

بتول بس يا 

كمال يلا يا بتول اعملي اللي بقولك عليه هاتي اكياس و هلي جنات تلم الاكل ده فيهم 

عزت خلاص يا نهال بعد كدا ما تعمليش اكل خلي جنات هي اللي تعمل

كمال لا  انا قلت اللي عندي انا عايزها تطبخ بس لكلا*ب اللي في الشوارع اللي زي اصلها بالظبط 

نهال بصوت عالي انتم ليه بتعملوا فيا كده انا خلاص عرفت غلطتي مش هكررها تاني انا اسفه بقى 

بتول انت يا بنت  انت هتمثل علينا شويه دول اوعك تكوني مفكره نفسك هتنجحي يعني وخطتك تمشي بدمعتي اللي بتنزليهم دول 

نهال جايه تمسك بتول 

كمال بيرمي نهال في الأرض اوعك تلمسي شعره واحده منها 

نهال على طول بتظن في وحشه والله انا كنت هبوس ايديها واترجاها 

جميله الثقه بتيجي مره واحده بس يا نهال 

كمال يلا يا جنات روحي أعملي فطار وانا رايح علي الشغل 

بتول وانت مش هتاكل

كمال مليش نفس و بيمشي 

بتول يا ربي بقي 

عزت ولا انا مش عايز اكل تعال يا معاذ علشان الشغل 

 معاذ  انا مالي طيب انا عايز اكل 

عزت بتحذير يلا 

نور روح يا معاذ وانا هبعتلك امل علي الشركه 

معاذ بيبوس رأسها ماشي يلا باي

بتول بتطلع الاوضه بتاعتها وبتكلم يوسف الو يا يوسف بقول لك خلي بالك من كمال وانا هاجي الشركه النهارده هبعت له اكل عشان هو ما اكلش حاجه النهارده واحاول اسلم الشغل اللي انا اشتغلته امبارح ووست الدوسيهات بتاعه كمال عشان ما يحسش ان انا اللي اشتغلتهم 

يوسف خلاص ماشي وهتعملي ايه بالصور بتاعت نهال 

بتول اخلي نهال تعترف على ماما عشان اعرف فعلا ماما كانت متفقه معاهم ولا لا

يوسف خلاص ماشي خلي بالك من نفسك لو عاوزة حاجه كلميني 

بتول حاضر شكرا جدا يا يوسف ما اعرفش لو من غيرك كنت عملت ايه 

يوسف ما تقوليش كده كمال زي أخويا 

بتول بتقفل 

جميله بتول ممكن أدخل 

بتول تعالي يا حبيبتي 

جميله هو انا زي ما سمعت فعلا انت عايزه تخلي النهار تعترف على ماما 

بتول اه انا عايزه انتقم من اي حد كسرني 

جميله خلاص يا بتول انسي و هي بعتت عندك 

بتول لا لا يا جميله للانتقام في عينها كل يوم بيزيد اكتر و اكتر

جميله طب انا خايفه عليكي 

بتول لا متخفيش عليا مش انا بتاعت زمان اللي يتخاف عليها و بتخرج 

بتول اخرجي يا جنات علشان عايزه أعمل اكل ل كمال و اوصل لي الشركة 

جنات حاضر 

نور بجد تعالي نعمل سوا كنت عايزه اعمل ل معاذ 

جميله بضحك هي حت عليا وانا كمان 

بتول بس انا هروح لوحدي و اوصل لكل واحد طلبه 

نور بس كدا يا ياريت ?

بعد وقت طويل الكل بيشتغل في الأكل و ييخلصوا 

بعد وقت بتول بتوصل الشركه  

وتوصل  الاكل للاسلام ومعاذ

بتول بتخبط علي  المكتب بتاع كمال

كمال ادخل =

ايه اللي جابك يا بتول 

بتول خد يا قلبي قولت اجيب ليك أكل 

كمال يوه يا بتول قولت ليكي مش لازم 

بتول تؤ تؤ انا مش عامل غير معاك يا بقي علشان أنا جعانه اوي

كمال لا وكمان ما اكلتيش

بتول خلاص بقي يلا 

كمال بياكل تسلم ايدك انت اللي عامله الاكل ده كله 

بتول بفرحه اه ايه رايك وكان بوقها كله مليان اكل

كمال بيشاور  بايده أنها تسمح بوقها 

بتول امم في ايه 

كمال فجاه بيم*ص  بوقها 

بتول بشهقه حممم ايه ده ما تقول يا كمال أن لوفي فيه امل متعملش كدا 

كمال بيضحك علي منظرها خلاص خلاص اسف 

السكرتيره نورهان  بتخبط 

كمال اعدلي الطرحه يا بتول 

بتول حاضر 

كمال ادخل 

السكرتيره اتفضل الاوراق المطلوبة 

بتول افتكرت أنها عايزه تسلم الاوراق اللي معاها بتروح تخبط في نورهان علشان الاوراق بتاعتها وبتاعه نورهان اتلخبطوا مع بعض 

بتول اه 

كمال بتول أنتِ كويسه تعالي يا حبيبتي هاتي أيدك 

بتول اه اه كويسه 

نورهان اسفه والله ما خدتش بالي انك واقفه انا هلم الورق كله انا دلوقتي 

بتول لا عادي يا قلبي يلا يا  كمال انا هروح

كمال خلي ماجدي يوصلك 

بتول حاضر 

يوسف بصوت واطي بتول بتول 

بتول بتدخل المكتب بسرعه و بتنسي  و بتسيب الباب مفتوح 

=ايه يا يوسف 

يوسف خدي اخر نسخه معايا من صور نهال و عمار

كمال بيدخل 

= صور ايه يا بتول 

بتول بتوتر..... يلا توقعاتكم هل كمال هيشوف الصور اللي مع يوسف و بتول ولا لا 

يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

كمال=

 صور ايه ديه يا بتول ؟

بتول

=  بتوتر اه اه اه 

كمال

= بصوت عالي هتفضلي ت تاههي كتير انطقي 

يوسف

= اهدي يا كمال 

كمال 

=اخرس انت خالص حسابك معايا بعدين 

بتول

= يا كمال ديه صور الشغل 

كمال 

=كدابه و عينك كشفاكي هاتي يا بتول الصور علشان أنا كل ده ماسك نفسي القي مراتي عند مكتب واحد غريب ليه 

يوسف بسخرية 

=انا غريب يا كمال ماشي يا ابو الصحاب و جاي يخرج 

بتول

= استني يا يوسف الغلط مش غلط يوسف 

كمال

= يا بتول ما تعصبنيش و وما تنطقيش اسم راجل غيري 

يوسف

= بجد يا كمال انت كدا اوفر اوي استني اسمعها الاول 

كمال

= اللهم طولك يا روح 

بتول

= بص يا كمال من الاخر كده انا بهدد نهال بصور 

كمال

= بصدمه صور! صور ايه يا بتول هاتي اشوفها 

بتول

= لو اديتها لك يا كمال ما تتعصبش عليا وتفهم كل حاجه وما تسالش انا عملت كده ازاي 

يوسف

= يلا يا بتول  ادي لكمال الصور

كمال 

=بياخد الصور وبيشوفها وبيشهق لما بيشوف نهال مع عامر 

بتول

= بص يا كمال قبل ما نهال تخلي عامر يجي يقتلني كنت رايحه لماما بالصدفه لقيتها قاعده مع عامر في العربيه فصورت وفضلت ماشيه وراهم لحد ما وصلت العماره ويوسف ساعتها هو اللي داخل من ورا الشباك وحط كاميرات علشان نعرف نشوفهم واكتشفنا بقى ان هي مش كويسه 

كمال 

=اه وانا كل ده مغ *فل من اول ما انت ما دخلتي غيبوبه انا كل ده مغ*فل مش عارف اي حاجه حلو قوي يا بتول الكلام ده وحلو يا استاذ يوسف بتشوفني كل يوم وبتكدب نفسك الكدبه ولا اكن انت عملت اي حاجه ملاك

يوسف

= ما كانتش ينفع اقول لك لان بتول ساعتها كانت في غيبوبه فهي كانت مامناني ان انا ما اقول لكش غير لما هي تعرف الحقيقه كامله وتقول لك ما كنتش ينفع اقول لك يا كمال فاستنيتني  لما تفوق ولا وكنا متفقين ان احنا هنقول لك 

بتول

= بدموع والله يا كمال  انا كنت ها اقول لك على كل حاجه بس اليوم دوت انا كنت هقول لك بس عامر كان هيحاول انو*ت بس ده اللي حصل 

كمال

= بعصبيه شديده اطلعي بره يا بتول اطلعي بره المكتب

بتول

= صدقني يا كمال كنت هقول لك اعمل ايه انا اول ما طول كنت بتبقى معايا اقول لك 

يوسف

= خلاص يا كمال هي ما كانتش تعرف كل حاجه حصلت فجاه 

كمال 

=انت تخرصي خالص  و اطلعي بره  مش هكرر كلامي مره ثاني اطلعي بره و خلي السواق يوصلك 

بتول

= بدموع بتاخد شنطه وبتطلع بره وقبل ما تطلع كانت حاسه بدوخه 

كمال

= لاحظ ان هي مش متزنه كانت هتقع وجاي يلحق 

بتول

= انا كويسه وبتخرج

يوسف 

=بتول يا كمال  كانت هتقول لك ما تغلطش نفس الغلطه اللي انت عملتها قبل كده يلا روح ورا بتول وافهم كل حاجه منها الكلام اخذ وعطا 

كمال

= خليها تتعلم شويه من غلطها يا  يوسف مش هقول لك حاجه عشان انت وقفت معاها ولا كده كان زمانها ضاعت لاني عارف ان هي طفله ثاني حاجه بقى اول ما اروح انا اعرف منها كل حاجه واحده واحده واعرف ازاي اخليها تنتقم من نهال ويبقى جوزها هو اللي حميها مش حد غريب وبيخرج

يوسف

= ماشي يا صاحبي مش هقول لك حاجه

بتول

= بتوقف تاكسي وبتركب لو سمحت خدني على اقرب مستشفى هنا 

مجدي

= حاضر يا مدام بتقول 

بعد وقت قصير بتوصل المستشفى 

بتول

= لو سمحت انا عايز دكتوره نساء 

بعد وقت بتقول بتدخل الاوضه 

الدكتوره نانسي

= ازيك يا بتول تعالي اقعدي 

بتول

= انا حاسه اني تعبانه اوي 

دكتوره نانسي

= ايه الاعراض بالضبط 

بتول

= بطني وجعاني وعلى طول برجع 

الدكتوره نانسي

= اه تعالي نعمل لك تحليل حمل 

بتول

= ايه حمل ايه 

نانسي

= زي ما بقول لك كد بتول تمام اللي تشوفيه 

بعد وقت التحليل بتظهر 

نانسي

= الف مبروك يا بتول انت حامل. 

بتول بفرحه

= يا نانسي بتحض نها انا هبقى  ام 

نانسي

= اه هتبقي ام بس خدي العلاج اللي كاتبه لك دوت وامشي على الاكلات ديت عشان ما تتعبيش انت عندك انيميا 

بتول 

=حاضر وتاخذ الشنطه وتخرج جري عشان تقول لكمال

في القصر ? 

سعاد 

=ازيك يا بتقول يا حبيبتي مالك وشك مصفر ليه كدا 

بتول

= ما فيش حاجه يا ماما انا كويسه انا بس هطلع استريح شويه ولما كمال يوصل قولوا لي 

سعاد 

=ماشي يا حبيبتي 

نهال بتطلع ورا بتول 

بتول 

=الو يا جميله فين 

جميله 

=انا خرجت اشتري شويه حاجات ليه 

بتول

= انا اكتشفت ان الحامل يا جميله بس ما تقوليش لكمال انا اول ما يوصل كمال هقول له 

نهال

= من ورا الباب حامل ??

جميله 

=الف الف مبروك يا حبيبتي انا ساعه بكثير واكون عندك 

بتول

= انا بجد مش قادره ازي هبقي ام  و كمال  هيبقى اب  كمال  هيفرح قوي كان نفسه في أبن مننا 

نهال

= ما تفرحيش قوي كده يا بتول?

جميله 

=اهم حاجه خلي بالك من نفسك وما تعرفيش نهال ان انت حامل عشان ما يبقاش في خطر عليك 

بتول 

=لا لا ما تقلقيش كده او كده انا هعرف كمان النهارده واعتبر ان دي اخر ليله النهارده لنهال في القصر 

جميله

= ليه هتعملي حاجه تاني 

بتول

= لا هروح مشوار كده بسرعه وهرجع 

جميله

= لا خليك يا بتول النهارده في البيت انا خايفه عليك قوي ما تخرجيش النهارده 

بتول

= ا لا لازم عشان انا تعبت انا عايزه اعيش في سلام بالذات ان انا حامل انا هنسى اي حد اذاني بس لما اخد حقي من اللي قذاني

جميله 

=اوعك تتصرفي من غير ما تقولي لكمال حاجه يا بتول انت هتخلي نفسك تبقي في خطر 

بتول 

=بتقفل في وشها وبتاخد الشنطه وبتخرج من القصر

نهال 

 =بتخرج وراها شكلها هتبقى نهايتك انت ?

بتول

= تاكسي وبتركب على الحاره 

بعد وقت طويل بتول بتوصل عند عند الحاره اللي فيها مامتها 

ساميه

= مين 

بتول

= بنتك يا ماما لحقتي تنسيني 

ساميه

بتعب بتاخدها في حضنها وبتفضل تعيط عمري ما انساكي تعال بتول تعالي 

بتول 

=ايه اللي غيرك مش كنت عايز تمو*تي بنتك متفقه مع عامر ونهال ولا انت دي خطه جديده انت عاملاها 

ساميه

=والله  يا بتول ربنا اللي يعلم ان انا عرفت غلطتي وبكفر عنها وانا بسدد لي الناس كل فلوسها وبعدت عن نهال نهائي والله من ساعه ما خرجت من السجن وانا حرمت اعمل اي حاجه وعرفت بجد قيمتك انت وجميله انا بجد ما كنتش ام كويسه انا اسفه يا بتول عايزاك تسامحيني انا اسفه بجد وبتاخدها وبتاخدها في حضنها و بتفضل تعيط 

بتول

= بدموع كان نفسي يا ماما حضنك ده يبقى من زمان قوي لما محتاجه بجد خلاص انا كمان عوضني عن كل حاجه هو عادي انت كنت فين محتاجاك كنت فين لما ابقى تعبانه وعايزاكي كنت فين لما كنت بم*وت كنت فين لما كنت في غيبوبه كنت فين لما تقفي قدام الناس كلها وتحاربيهم مش تبقي مشتركه معاهم على مو*ت بنتك ما تفكريش ان الجرح اللي انت جرحته لي ده صغير و هيخف  و هيتنسي لا ده كبير قوي وبيوجع انا من وانا عندي خمس سنين يا ماما ما شفتش يوم حلو معاكي تصوري ان انا واختي بتخلينا نشحت انا مش عايزه افتكر الماضي عشان جايه اقول لك بس عايزاك تعترفي على نهال انا مش هوديها السجن غير لما تكون الاول كفرت عن ذنوبها زيك كده وحست ان هي كانت غلطانه هو ده السبب الوحيد اللي خلاني اخرجه من السجن كانت في السجن هتبقى هتبقى اوحش لان هتبقى شايفه ان ملهاش امل في الحياه ما هي خلاص في السجن انا عايزاها تعرف ان هي غلطت غلطها كبير ان هي تعمل حاجه زي كده كل ده عشان بتحب شخص تاذي الثاني بس انا عايزاك تبعدي عنها وخلاص عامر اتعدم يعني ما بقاش موجود ما*ت فاضل لي نهال انا عرفت اخليك كويسه وده اللي انا كنت عايزاه وكنت عارفه ان انت هتبقي كويسه لكن انا دلوقتي عايزه اخلي نهال تعرف غلطها بجد 

ساميه

= اوعك يا بتول اوعك يا بنتي مش لازما تصلحيها هي وحشه مش هتتعدل انا عارفه انا عارفه طبعها كويس قوي هتحاول تق*تلك باي طريقه ابعدي عنها يا بتول ابعدي عنها انا حاسه ان انا خلاص هم*وت انا انا مش هعيش في الدنيا دي كتير بعد اللي انا عملته فبحاول اكفر عن ذنوبي ارجوكي يا بتول انا عارفه كويسه انا عارفاها

بتول

= لا يا ماما ما تقوليش كده اللي خلاكي تبقيي كويسه هيخلي نهال تتعدل وانا عارفه 

ساميه

= اللي تشوفيه بتول بس تعالي في حضني عشان انا عارفه ان انا خلاص دي ايام الاخيره هتوحشيني يا بتول وحشيني قوي 

بتول 

=بتفضل تعيط في حضنها انا قلبي طيب يا ماما ومن زمان انا ناسيه اللي انت عملتيه فيا اصلا خلاص انا مسامحاكي بتبوس على راسها بس عندي خبر لك حلو انا حامل 

ساميه 

=بدموع فرح بتول ارجوكي وبتبوس اديها  اوعك تعرفي حد ان انت حامل غير جوزك وما يبقاش حد عارف في القصر عندكم فيه تعابين انت انت خرجتي نصيبه على دماغك نهال دي مصيبه 

بتول

= عادي يا ماما ما بقتش تفرق المهم ان انا عرفت اصلحك وخليك تعرفي ان انت كنت غلطانه دي اهم حاجه عندي 

بعد وقت طويل وبتول قعدت مع مامتها فتره طويله جدا 

بتول

=سلام يا ماما لازم امشي 

ساميه 

=ماشي يا حبيبتي ما تنسيش ان عندك ام تسالي عليها

بتول

= حاضر يا ماما 

في الشركه ? 

كمال 

=الو يا بتول 

بتول 

= ايه يا حبيبي 

كمال 

= أنتِ فين

بتول 

=رحت اكشف بس عشان كنت تعبانه شويه وعندي خبر حلو قوي لما ترجع اقوله لك

كمال 

=بقلق أنتِ كويسه يا بتول أنتِ فين وانا اجي اخدك 

بتول بدوخه انا يا كمال و بيغم عليها 

كمال بقلق 

= بتول يا بتول يا حبيبتي  انت ِ سمعاني مجدي حاضر العربيه بسرعه

نهال بشر 

= طلعها في العربيه يا عادل ??

بتول.......

يتبع 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

بتول بدوخه انا يا كمال و بيغم عليها 

كمال بقلق 

= بتول يا بتول يا حبيبتي  انتِ سمعاني مجدي حضر العربيه بسرعه

نهال بشر 

= طلعها في العربيه يا عادل ??

عادل  حاضر ديه شكلها هتحلو اوي 

في الشركه ? 

كمال

= بيركب العربيه  مش عارف فين الزف*ت اللي اسمه مجدي ده قولت ايه بحضر العربيه 

يوسف

= استني يا بني خدني معاك ايه اللي حصل 

كمال

= اركب يا يوسف مفيش وقت بتول حد خطفها 

يوسف

= اازاي 

كمال

= مش عارف حاجه مش عارف يا رب تبقي كويسه 

بعد وقت قصير ⏱️ 

كمال بيوصل القصر 

كمال 

=بيدخل القصر بعصبية فين نهال 

سعاد

= ايه مالك يا كمال اهدي يا بني وشك ماله مصفر ليه كدا انت كنت بتحري ولا إيه 

كمال

= ردي علي سوالي يا ماما فين الزف*ته نهال 

جميله

= بتول بتول بتول 

اسلام 

=بتول مالها 

كمال

= انت تعرفي فين بتول يا جميله 

جميله وقفه مصدومه 

كمال

= ارجوكي يا جميله تعرفي فين مكان بتول 

جميله

= بتول حامل يا كمال حامل كانت هتقول ليكي انهارده بس هي قالت لي هتروح مشوار 

كمال

= اكيد راحت مع مجدي مجدي فين يا يوسف 

يوسف

= اكيد في الجراش 

كمال

= بيطلع من القصر بسرعه 

سعاد

= بخوف حد هيفهمني في ايه 

نور

= بدموع هتبقي كويسه و هترجع بس انت متاكده يا جميله انها فعلا حامل 

جميله

= بعياط شديد كانت فرحانه ازي يا نور مش عارفه اعمل ايه يا ربي انا قولت ليها مترحش في حته 

سعاد

= خير إن شاء الله خير 

في الجراش 

كمال

= مجدي يا مجدي 

مجدي

= نعم يا كمال بيه 

كمال

= فين بتول يا مجدي 

مجدي 

=والله يا كمال بيه انا مش عارفه اخر حاجه وصلتها عند أمها في الحاره و مشيت 

كمال 

=يا بن الكككل*ب و مين قالك توصلها في أي حتي غير لما تقولي لي الاول و نازل في ضر*ب 

مجدي

= والله يا كمال بيه هي اللي قالت لي مقولش ل لحد 

يوسف

= بس يا كمال الضرب مش هجيب نتيجه تعال نروح الحاره بسرعه 

كمال

=  يلا بسرعه 

بعد وقت قصير ⏱️ بيوصل الحاره 

كمال بيخبط علي ساميه 

ساميه

= حاضر حاضر مين 

كمال بيك*سر الباب 

ساميه

= بسم الله الرحمن الرحيم في إيه بني بتول كويسه 

كمال

= بصي يا وليه يا عقربه انتِ يا ثعبانا أكيد انتِ عارفه نهال فين 

ساميه 

=والله يا بني انا معرفش فين نهال من ساعت ما خرجت من السج*ن 

كمال

= بيض*رب أيده في الحيطه و حيات امي يا ساميه لو عرفت أن ليكي ايد في  خط*ف بتول والله ما ارحمك 

يوسف

= الحق يا كمال تلفون بتول بره في الشارع 

كمال

= خرج جري استني تعال نشوف كاميرات المراقبة 

بعد وقت طويل 

في المخزن بتول بتفتح عينيها 

بتول

= انا فين حد هنا 

نهال

=أهلا يا شطره مش كنتي عايزه تنتقمي مني هههههههه شكلك هتنقمي بس في قبرك بقي يا شطوره 

بتول

= نهال 

نهال 

=اه نهال مالك مصدومه ليه كدا مفكره نفسك ذكيه و هتلعبيها صح 

بتول 

=نهال بلاش انهارده 

نهال 

=ليه علشان حامل خايفه علي البييييي و بتحط أيدها علي بطن بتول 

بتول

= ابعدي عني  يا وط*يه 

نهال 

=بتض*رب ها ب الق*لم اخرسي يا بنت الك*لب انت مفكره نفسك ايه في الاخر هتموتي وانا هعيش مع كمال في سعاده 

بتول

= كمال لو عرف هيم*وتك اصلا متحلميش كتير 

نهال

= بتفضل تض*رب فيها ب القلم لحد ما وشها كله جاب د*م 

بتول

= هم*وت منك الله انت معندكيش د*م بقولك حامل 

نهال

= علشان كدا انا عايزاكي تم*وتي و بتطلع المس*دس و جايه تض*رب بتول ب النار 

بتول

= لا لا ارجوكي يا نهال 

ساميه

= بحبك يا بتول انا اسفه علي اي دمعه نزلت منك بسبي بتاخد الرص*اصه مكان  بتول 

بتول 

= بعياط ماما لا لا يا ماما ااااااااااااا 

كمال

= بيدخل المخزن بتول انت كويسه 

بتول 

=ماما يا كمال 

كمال 

=الحق نهال بسرعه يا يوسف متخلهاش تهرب 

يوسف

= نهال خلاص ديه نهايتك 

نهال

= لا يا روح ام*ك مش انا اللي يحصل في كدا في الاخر و طاعه بتجري راحت بطنها دخلت في حديده 

يوسف بصدمه ? نهال 

البوليس 

=سيب كل  حاجه يا يوسف احنا شوفنا أن هي كانت عايزه تهرب 

يوسف

= تمام تمام و بيروح بسرعه يشوف بتول 

كمال 

=خلاص يا بتول كدا كدا ديه لازم  تكون نهايتها هي من الاول و هي كانت هتاذيكي 

بتول

= بعياط شديد خلاص انا مسمحاكي والله بس ارجي لي تاني 

كمال 

=بياخد بتول في حضنه هش هش اهدي يا قلبي خلاص انا هعوضك عن أي حاجه صدقيني

الاسعاف ? بتوصل 

كمال 

=يلا يا حبيبتي تعالي علشان نتطمن علي البييي 

بعد مرور سنه

بتول 

= يا كمال الحقني بولد

كمال 

= يا بنتي أنتِ كل يوم تقولي كدا و مش بتولدي ولا حاجه نامي تعالي في حضني 

بتول 

 يا حي*وان بولد 

كمال 

=حيو*ان اسف آسف تعالي بسرعه خد يطلب الاسعاف 

نور

= بتدخل بسرعه ايه الصوت ده 

كمال

= اطلبي الاسعاف ? بسرعه 

نور

= حاضر حاضر

بعد وقت قصير ⏱️ كمال بيوصل المستشفي ?

الدكتوره نانسي 

= هاتها في اوضه العمليات بسرعه 

بتول بصوت عالي 

= منك لله يا كمال كل ده بسببك  مش كفايه علينا جويريه 

كمال بحب 

=وانا مالي 

بتول انت اللي عايز عيال 

سعاد بضحك 

= ربنا يقومك ب السلامه يا روحي 

چويريه 

= بابا يا بابا هي ماما هتخلف ولد ولا بنت 

كمال بيشلها تعالي يا لمضه انتِ

معاذ 

= اللي يجيبه ربنا كله حلو يا جويريه 

يونس (ابن نور و معاذ و عنده سنه )

=انا بحب طنط بتول اوي يا رب تخلف واحد قمر زي چويريه كدا 

جميله 

= انت بتعاكس البت ولا ايه يا يونس 

كمال بضحك 

= اه اه و مآله 

نور 

= ربنا يقومك ب السلامه انت كمان يا جميله و تجيبي بنت قمر زي كدا 

جميله 

= يا رب يا حبيبتي 

بعد مرور وقت طويل ⏱️

الدكتوره نانسي

=حمدله علي سلامتها مدام بتول بقيت كويسه و جابت ولد زي القمر خالص

كمال 

= بفرحه ممكن أدخل لها 

سعاد 

= الحمد لله يا حبيبتي 

الدكتوره نانسي 

= اه اتفضل 

كمال بيدخل 

=بتول حبيبتي حمدله علي سلمتك 

بتول 

=الله يسلمك يا حبيبي 

كمال 

= هنسمي الولد ايه بقي 

بتول 

= أسر 

كمال 

= خلاص يبقي هاتي أسر ده ابوسه شوايه خليه في حضن ابوه?

بتول

= انا بحبك اوي اي كمال انت عوضتني عن أي حاجه مريت بيها الحمد لله بجد هنعيش في سلام 

كمال بيبوس رأسها 

=أنتِ اول حب ليا يا بتول و هتفضلي حبي الاول و الاخير يا اجمل طفله و احن وحده شفتها انا بحبك و كل يوم بحمد ربي أن أنتِ في حياتي انتِ من اول ما دخلتي حياتي اتغيرت كفايه بس انك كنتي سندي في كل حاجه انا مش بحبك بس  انا بعشقك يا طفلتي 

بتول 

= وانا بموت فيك يا حبيبي ربنا يخليك يا يا ابو چويريه و أسر 

تمت ❤️

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

-----

اهم الكلمات بحثآ والكلمات المرتبطه :-

رواية محمد الاول عندما الفصل حنين للاخير بقلم روايـات من التقينا بالقدر


مشاركة

تعليقك ورأيك او اكتب مشكلتك - شارك الجميع رأيك !

أحدث وأهم الترندات و عمليات البحث الرائجة الأن في مصر اليوم!

أحدث وأهم الترندات و عمليات البحث الرائجة الأن في السعودية والعالم !