رواية خادمة قلبي كامله جميع الفصول المٹيرة



رواية خادمة قلبي كامله جميع الفصول المٹيرة

انتى ي ازى لدلوقتى محدش صحاانى
الخدامه نعم ي بيه
احمد بص ليها كدا انتى مين
نهى انا الشغالة الجديدة
احمد مين جابك
نهى بتوتر الست الكبيرة
احمد طيب محدش قالك ع مواعيدى البصحى فيهااا
نهى حضرتك انا لسه اول يوم ليا النهاردة ومحدش قالى
احمد ماشى بس امسحى عشان غالين عندى
نهى نعم
احمد لا مافيش تقدرى تمشى دلوقتى
احمد غبى غبى اى القلته دا بس
بس بصراحه قمر
اى القرف دا اى الانا بقوله
بصوت عالى نهى
نهى نعم
احمد انا هاخد شاور واطلع ألقي الفطار جاهز
نهى حاضر
اخد احمد كان رايح يفتح الباب وف نفس الوقت نهى كانت ماسكه المقبض عشان تفتح الباب احمد عمال يشد عشان يفتح
بتشد بردوا فالباب عشان تفتح
احمد شد مرة وحده
راحت نهى وقعت والصنيه طارت من ايده وقع الاكل كله ع هدومها والبعض ع وشها
احمد مقدرش يمسك نفسه من الضحك.
نهى قامت باحراج وجريت نزلت تحت
احمد نزل وراها اظاهر انك عايزة شوية تدريب
نهى متكلمتش بس كانت بتبكى

googletag.defineSlot('/15918106/aym/ayambr4', [[480, 320], [360, 280], [360, 300], [300, 100], [300, 250], [336, 280]], 'BodyRuntime4').addService(googletag.pubads());

googletag.enableServices();

googletag.display('BodyRuntime4');

});

احمد قلنا اى دموعك غاليه
نهى بصتله وهى مستغربه
احمد ف سره اى الانا قلته دا بس
طيب انا ماشى اتاخرت ع الشغل
ركب العربيه وهو انا عمرى ماقلت لحد كدا ابدا بس شمعنا هى
اوووف اما اروح الشركه ونشوف اى الهيحصل
نهى ياربى اول يوم ليا كدا اتبهدل مش كفايه خدامه وكمان بتبهدل اى الحظ دا بس
الست الكبيرة سمعتها
ومين قال ان الشغل عيب ولا حرام
نهى بخضه والله ماقصدى حاجه خالص
الست الكبيرة ضحكت عارفه انا كنت عايزة اوضحلك نقطه بس انك متتكسفيش ابدا مهما كنت بتشتغلى
نهى حاضر
الست الكبيرة انتى ماسمكيش خدامه
نهى امال اسمى اى
الست الكبيرة قولى بشتغل وخلااص
نهى حاضر
الست الكبيرة تعرفى كان نفسى اخلف بنت اوى
بس الحمد لله ربنا كارمنى ب ٣ ولاد احمد دا اصغرهم
التانين بيشتغلوا ومتجوزين قاعد احمد بس
نهى ربنا يباركلك فيهم
الست الكبيرة امين
قوليلى بنت قمر زيك كدا بتشتغل لييه.
نهى بصى حضرتك انا اخده كلية اداب انجلش بس ابويا وامى ماتوا كنت عمى اخدنى كانت مرات عمى بتشغلنى عشان هى بتصرف عليا كانوا بناتها بيبقوا وقاعدين وانا الكنت بشتغل لكن قدام عمى كانت بتعملنى كويس جدا وتهددنى انى لو نطقة بحرف قدامه هتموتنى

الست الكبيرة ي حبيبتى ي بنتى طيب ودلوقتى اى الحصل
نهى ماټ عمى وكانت عايزة تبطلنى من الجامعه وكمان كانت عايزة تجوزنى لحد من قرايبها بالعافيه بس انا هربت
ووحده قالتلى انكم محتاجين حد يشتغل
فجيت ع هنا علطول وبس
ممكن اقولك حاجه
الست الكبيرة طبعا
انا ابصراحه حبيتك وشكلك طيبه مش زى مرات عمى
الست الكبيرة وانا ع فكرة حبيتك جدا لانك شبه اختى جدا
تعرفى اختى دى بنتها ضاعت زمان كانت ف سنتين كدا
نهى تعرفى انى مشوفتش
 

-----

اهم الكلمات بحثآ والكلمات المرتبطه :-

رواية جميع الفصول قلبي كامله خادمة روايـات المٹيرة طلائع الجيش ضد الأهلي البرتغال ضد سلوفينيا قرار غلق المحلات فرنسا بسمة وهبة الاهلي المصري عماد متعب إجازة رأس السنة الهجرية 2024 محاولة اختطاف طفل أشرف بن شرقي ديما بياعة زيزو امتحان الفيزياء 2024 نموذج أ المصري عزت ابو عوف وارن بافيت الملك محمد السادس ملك المغرب تقديم الصف الاول الثانوي فرنسا ضد بلجيكا إسبانيا ضد جورجيا طلائع الجيش ضد الأهلي فرنسا عبدالله الرويشد عمر البشير بسمة وهبة الاهلي المصري سلمان الفرج النادي الأهلي محفظة صندوق الاستثمارات العامة ياسمين عبد العزيز التقاعد المجمعه موراتا ويليامز كانتي فندق البرتغال ضد سلوفينيا فرنسا ضد بلجيكا إسبانيا ضد جورجيا إنجلترا ضد سلوفاكيا Supreme Court Karen Read France vs Belgium Portugal vs Slovenia Wimbledon Steven Stamkos Isaiah Hartenstein Tobias Harris Canada Day Steve Bannon Rick Ross Bobby Bonilla Day Russell Westbrook Chewy stock Elias Lindholm Coco Gauff Jake Guentzel Lauri Markkanen Coco Jones England vs Slovakia


مشاركة

تعليقك ورأيك او اكتب مشكلتك - شارك الجميع رأيك !

أحدث وأهم الترندات و عمليات البحث الرائجة الأن في مصر اليوم!

أحدث وأهم الترندات و عمليات البحث الرائجة الأن في السعودية والعالم !